Wednesday, April 18

Goed idee!

Nu we toch maatschappelijk betrokken bezig zijn en de halve wereld zich bezig houdt met die paar nutheads in virginia met hun uit de hand gelopen extreme-tikkertje terwijl in Bagdad diezelfde amerikanen met hun domme acties verantwoordelijk zijn voor zo'n beetje het dubbele aantal doden per dag waarvan je dan weer niets hoort (het zijn mensen, blijven arabieren nietwaar) leek het mij leuk om mijn ongenuanceerde steun uit te spreken voor het voorstel van de wapenlobby in de VS om meer mensen te bewapenen!!!
iedereen een wapen, schiet maar kapot als t je niet veilig lijkt! prima idee! Het is natuurlijk een feit dat wapens niet doden, maar mensen de keuze maken dit te doen! Hoe meer wapens hoe meer vreugd!

Dan wil ik echter wel even vastgelegd hebben dat als ik in september naar de VS ga (wat ik ga doen) bij mijn huurauto ook een pistool kan huren. Stomme toeristen beroven wordt anders wel errug makkelijk!
Natuurlijk lijkt het mij dan vervolgens erg leuk dat ik ook, net als bij auto's keuzes kan maken. Dus of een clusterbommenplusapakket kan afsluiten, of een machinegeweer of raketwerper op mn auto kan monteren. Je zult tenslotte maar in een verkeersopstopping komen terwijl je haast hebt! Dan helpt zo'n stukje zelfverdediging!
Of dat ik artilleriesteun kan inroepen als de camping vol is en mensen zich dreigend opstellen in de rij bij de toiletten door te zeggen 'he jongeman, wil je niet voordringen!'. Dat vraagt natuurlijk om een paar flinke granaten op de slechtgemetselde doucheplaats!

TOP idee!

No comments:

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!