Monday, March 19

Oud!

Soms confronteert de werkelijkheid je keihard met de waarheid.
Afgelopen zaterdag avond besloten we na een leuke maar intensieve dag met in Amsterdam second-hands afstruinen onze stressstoom af te blazen in het Patronaat.
Leuk feestje, dus gaan.
Maar meteen bij binnenkomst bleken het Lot, de Waarheid en het moet wel de Duvel zelve te zijn geweest een monsterlijk pact te hebben gesloten om ons eens en voor altijd stevig met de neus op de feiten te drukken.
Wat bleek het geval, de gemiddelde leeftijd bleek minstens de helft van mijn eigen jaartelling te zijn in deze door subsidie boven de middelmaat uitgetrokken, tot Poptempel gebombardeerde dorpsdisco.
Om Menno Kooistra zijn zieke,zieke beeldverhalen bundel (vanaf 21 maart in de winkel! plug plug!) zie www.bloeddorst.nl te citeren: Horror!

Overal om ons heen in de langzaam tot haar maximum gevulde zaal confronteerde de wereld ons met een dermate grote hoeveelheid pubers dat een welgemikte bom het lerarentekort acuut op zou lossen...
En ik kan je zeggen, dat is, om de burgemeester van Hiroshima te citeren bij het zien van de paddestoelwolk in augustus 1945; 'he jakkes'.

We houden het er maar bij dat het een speling van het Lot was en dat we de volgende keer niet in de klauwen vallen van een dergelijke ongeremde kudde testosteronknaagdieren die 2 Unlimited tot 'voor mijn tijd' rekenen.

Eerdere bezoeken bleken niet zo confronterend, de gemiddelde leeftijd lag een stuk hoger, zodat dat we gewoon zonder meewarige blikken ons ding konden doen. Daarom houden we hoop voor de toekomst. Echter, als dit een voorbode is voor de komende jaren, dan denk ik dat die quarter life crisis niet lang op zich zal laten wachten...

Ik ga maar vast sparen voor de Porsche, de Harley en de wereldreis, schijnt er bij te horen tegenwoordig. Kan ik mooi financieren uit uitgespaarde toegangsbewijzen!

No comments:

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!