Thursday, March 8

MOORDDADIG GOED

HET KLINKT MISSCHIEN EEN BEETJE RAAR
MAAR IK BEN GEWOON
EEN MOORDENAAR!
EEN MOORDENAAR!

Nee, geen lijn 5 en ik stond stijf van de hik enzo, gisteravond in de Bijlmer Bierhal een VET concert meegemaakt van de Killers! En boy ze killde 'm stevig.
Het was hard, het was ontzettend strak en bovendien zag het er zowaar uit alsof de jongens (want dat zijn het, gezonde vrolijke olijke boys uit Vegas baby YEAH!) er een beetje zin in hadden.
Ik heb ze niet op minpuntjes kunnen betrappen, wat ook absoluut niet mijn insteek is als ik naar een concert ga. Als een soort Max Pam aan de zijlijn staan te chagerijnen met de bedoeling dat ene zwakke moment te vinden om vervolgens een eigen-verotte-leven-compenserende KUTrecensie te schrijven die jouw onvermogen op een behoorlijk leven maskeert ten koste van de kwaliteiten van anderen.
Dat dus niet, maar voor Max-Pams onder ons, het enige momentje was dat 'DE HIT' somebody told me' toch enigszins op de cruise-control ging naar het einde toe.

Verder eigenlijk geen zwakke momenten. Lekkere muziek, lekkere band.
Alleen jammer (als ik toch een beetje mag M.P'en) dat het een dermate 'Heel Populaire Band' is dat het ook mensen trekt waarvan jeje afvraagt, WHY, MY GOD, WHY! van die domme blonde wijven die met de armen over elkaar en leuke kapseltjes druk staan te roken en in elkaars oor te tetteren,(bijvoorkeur vlak voor je neus) en waarschijnlijk zijn meegekomen omdat het 'in' is en omdat hun vriendje niet te vertrouwen is in een zaal met meer van dergelijke mierzoete-alcoholische-limonade-prostituees.
Een advies: Als je dan toch de Max-Pam wil uithangen en mensen wilt wegjagen om je eigen op-de-bodem-van-een-diepe-donkere-stinkende-beerput-leventje op te krikken, zeg t dan tegen hen.
BLIJF THUIS!
Mocht je niet zo zijn en de MOORDENAARS zijn in je block, check ze, voordat je vierkant bent.

3 comments:

Faukje said...

Goede, leuke band, maar in Paradiso was het geluid niet te harden. Eén bak herrie. Dat zal ongetwijfeld in de HMH beter zijn geweest!

mvdw said...

ZEKER te weten, was UITSTIEKEND!

Bobby Bullseye said...

lol..

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!