Wednesday, July 12

Geen zin

Ik heb echt HELEMAAL GEEN ZIN om iets te schrijven vandaag en de afgelopen dagen ook al niet.
Dus ik zal jullie niet vermoeien met mijn hoofdredacteurschap van een universiteitsblad, de dood van een tante, sensatie wit( oh nee, wisten jullie al) of sensatie bus- de makkum-editie, of eten bij de tibetaan, of een witte tafel met de afmeting van een Superguppy (wat dit is: tjek link en oogst kennis)
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=boeing%20superguppy&sa=N&tab=wi
of hangen bij voetbal terwijl je eigenlijk in de kroeg zou kijken maar gewoon een afhaker bent, of dat ik tot mijn grote schrik Stephan op een foto zag met Erica Terpstra in zo'n werkgeverslijnclubblaadje van de AWVN. (dat t past, met steef zn brede kaaklijn ;) en dat steef gewoon toegeeft dat dit inderdaad is gebeurd, maar dat hij er wel geld voor kreeg, de slet,
of dat de zo'n schijnt, of dat ik heb proberen hard te rijden met mn Golf en dat ie wel 150 km per uur haalde.
Of dat de reistijd naar mn werk precies 41 minuten was vanochtend.
Maar daar heb ik allemaal geen zin in.

daarom ff niets.

6 comments:

Stephan said...

Hou dan lekker helemaal je bek en ga fijn in Purmerend wonen :-)

mvdw said...

slet

monkeyboy said...

Wat is er nou weer mis met Purmerend? Sommige van mn beste vrienden wonen in Purmerend...O nee, toch niet.
Fuck Purmerend!

mvdw said...

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
vechtuuhh!

mvdw said...

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
vechtuuhh!

Anonymous said...

of spring in het ijsselmeer..

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!