Tuesday, July 18

Draai de verwarming maar wat hoger...

Tuurlijk,
In deze periode van extreme warmte zou heel nederland zijn zegeningen moeten tellen en alle vrije minuten in verse UV-stralen moeten omzetten door enmasse naar de kust te crossen om zich vervolgens als een halve kip te laten braden en afsluitend scheldend in de file terug te kachelen naar huis waar je met koppijn de rest van de avond halfverdoofd door de extreme omstandigheden, knockout van de overdosis zon, friet en cola danwel bier (voor de complete idioten onder ons) sbs6 kijkt, omdat niveautv ala Nova geen eerlijke keuze zou zijn voor je versgebakken hersenpan.

Maar dat deed ik vandaag niet.
Vandaag heb ik mijn halfbezweten reet op mn zadel gedropt en ben ik lekker naar mn werk gefietst, waar ik de hele dag binnen onder het genot van een capuccinootje en een aircootje wat dingen heb gedaan waar je dan geld voor krijgt, (wat ongeveer de hele essentie van werk is dacht ik zo)
En ik vond t niet eens zo vervelend, maar vanavond gaat t anders worden.
De reis naar huis zal ook wel een lange weg met veel warmte en klotsoksels worden, daarover maak ik mij niet druk, want vanavond moet ik er weer aan geloven, als ik lekker op een terras oid in de stad Amsterdam ga zitten met goed gezelschap en een fijn glas bier (want zo'n idioot ben ik dan ook wel weer).
Dus zeiken doe ik maar niet over de absurde weersomstandigheden waar boeren moord en brand over schreeuwen, mensen over zeiken, of er juist keihard ingaan (bijvoorbeeld door 50 kilometer te gaan lopen rond nijmegen, lekker nuttig, zeker met dit weer, volgens mij kun je dan nog beter bier drinken met je kop in de zon)
Vandaag zat ik lekker binnen en vanavond als het iets minder erg is hopelijk, ga ik lekker buiten zitten en er eens stevig 100% van genieten, je kunt er immers toch niets mee verder.
Sterker nog, ik ga gewoon helemaal mee in die idiote temperaturen!!!
HOSPEFLOPS! DRAAI MAAR OMHOOG DIE KACHEL! KOM MAAR! ZUL JE ZIEN WIE HIER LEKKER KAN GENIETEN VAN MOOI WEER, KOOOMMMM MAAR! MMM LEKKER WARM!!! KOM MAAR ERBIJ, WACHT, DIE WOLLEN TRUI IS IN DE AANBIEDING, GEEF MAAR MEE, NEE TASJE NIET NODiG...
IK HOU M WEL AAN!
LEKKER WARM!!! FIJN VAN T MOOIE WEER GENIETEN, 35 GRADEN? JOH! ZOU JE NIET ZEGGEN!!!

Kan ik volgende week lekker met een tent naar frankrijk crossen, zul je zien dat t K*t weer is.
FF bijkomen.

2 comments:

mvdw said...

graag gedaan!
ik hoop dat t een hele mooie broek is, met stiksels enzo.

mvdw said...

jammer, dat voor een broek met zulke mooie stiksels..
maar dat poep gebeurd is een waar woord.

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!