Tuesday, July 4

GEEN WEE-K
Geen geweeklaag (leuke woordspeling nietwaar) vandaag maar iets heel anders.
In het subtropisch zwemparadijs dat Noord-Holland heet is het deze dagen goed toeven.
Na afgelopen donderdag na een verkwikkend dagje sauna te Santpoort (bekend onder sommigen van u) en een aangenaam diner sur la plage ( of beter 'a la playa'), wat beter aansluit bij de zomerse latinklanken die mij vanuit de veels te hippe strandtent tegemoet kwamen, vrijdag nog wat gedaan te hebben wat op werk schijnt te lijken was ik door slinkse urenwisselingen in staat een halve dag vrij te nemen en een witte broek te scoren voor , jawel, Sensatie WIT.
Op zich een vreemd idee, IK, op Sensatie WIT, dat is zoiets als Frank de Boer op een discussieforum over nucleaire pacificatie van noord-korea, of Osama met een penthouse in Manhattan (wat ik overigens vanuit het idee 'ik zit graag op de eerste rang 'nog wel kan beargumenteren, maar het gaat om het totaalconcept natuurlijk en dat is toch wat vreemd)

Toch moet ik jullie bekennen dat het me alleszins is meegevallen, ik vond t zelfs LEUK.
Het gemiddelde niveau van de avond ging niet echt dieper dan de lengte van de rokjes of de qua diversiteit niet echt veel verder dan die 3 wisselingen in de oenka-oenke biet die je om de oren sloeg, maar het was wel FANTASTIES mooi gedaan.
Het heeft wel iets, om met zn 10-1000-en uit je plaat te gaan, al dan niet onder invloed een andere witte sentatie.(waarbij volgens mij ik 'niet', de rest ' al dan')
De mensen vielen me allemaal mee. Hoewel het klopt dat Purmerend voor zo'n feest leegloopt en je af en toe jezelf een schedelbasisfractuur piekert wat iemand gedacht moet hebben toen die DAT aantrok, waren het allemaal mensen die voor een leuk feesie kwamen, dus geen gezeik.
Bovendien was het makkelijk bereikbaar, lekker weer, dus lekker op de fiets, geen jassen mee, parkeren voor de deur, en na afloop gewoon weer naar huis op de fiets, geen gedoe met jassen en tassen en aanverwante artikelen.
De organisatie was trouwens van lowlandsachtige kwaliteit, zo niet beter. perfecte toiletten, muziek,lichtshows waar je bek van openvalt, theaterachtige acts, visuals,allemaal iets met een petje en die dan afdoen.
En ook viel in de categorie leuk, het de volgende ochtend met de opgaande zon naar huis fietsen, ook weer gewoon in je bloes zonder extra laagjes, geen kip op de weg, om vervolgens schandalig tot 13.00 in je nest te liggen en van daaruit direct door te chillen naar het ijsselmeer.
Prima.
Toen we daarna nog gingen bbq-en op ons balkon (iets wat meer leek af en toe op een rituele duivelsuitdrijving of een dyslectische rooksignaler) was mn weekend compleet.


I-DE-AAL. Ik denk dat ik t ook zo op lowlands ga doen.

1 comment:

Bobby Bullseye said...

klinkt goed, man van purmerend. Volgend jaar weer?

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!