Monday, March 20

Feesje! lache! ja toch?

Busbloggers, webloggers, boeren en buitenlui,

Zaterdag 1 april hoop ik het heugelijke feit dat ik heel oud wordt te vieren in bescheiden sfeer met diegenen die hier zin in hebben.
Bij deze,
een ieder die zich aangesproken voelt tot dit bericht,
zoals daar zijn laurens, stephan ,rens, leon, mirte, menno,aukje,henk,le, stoffel, ur ferry welkom 2 een feesie.
Roberto di espangola et Anna di bjorn natuurlijk ook van hartzlich wilkommen, aufnafradurtur oid, maar aangezien het w.s.te ver zwemmen zal zijn om het nog binnen twee weken te halen kan ik alleen maar zeggen dat je in gedachte bij ons bent.

Dit ritueeel samenzijn zal vanaf een uur of 21.00 aanvangen op de locatie mijns residentie.
Wees daar of wees vierkant.
anderen die zichzelf nog niet verrijkt weten met mijn onzin op deze weblog, die zal ik een andere wijze trachten te overreden om ook deze kant op te komen.

Gezellig dat de mensen die komen, komen.
Aan de rest: jammer, volgende keer beter!
verspreid het woord!
Komt allen!

2 comments:

Bobby Bullseye said...

zeker lache, enne vergeet niet; 1 april kikker in je bil! Hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
...hhmmmm.. ja.

Anonymous said...

Ik zeg altijd maar zo, ik zeg maar niks. Maar ik ben er wel. Ondanks de kikkers en billen.

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!