Tuesday, March 14

DIP IN DIP UIT

Even voor de mensen die het nog niet weten
Ik ben bij deze troste huizenbezitter in de Leidsebuurt te haarlem.
Sinds vorige week zijn wij de eigenaar (mits alles rondkomt met de financien, wat geen probleem zal opleveren weten we eigenlijk al) van een ruimte zonnige bovenwoning van twee verdiepingen met twee dakterassen en een garage.
Dus dat wordt bier drinken.
dat werd het toch al, maar nu ook.

Daarom moet ik helaas bij deze aankondigen dat ik een schrikwekkende zelfkennisvergrotende inzichtversterkende schok heb ondergaan door de volgende zaken bij elkaar op te tellen:

-1 ik heb een auto
-2 ik heb een huis
-3 dat is erg yupperig;

Wanneer je dit bij elkaar optelt, hoor ik je denken: Die gast is rijp voor de VVD.
nou ,datis ook zo, komende verkiezingen ga ik keihard VVD stemmen, MWUAHAHAHA
huizenbezit eerst, autobezit niet terugdringen, Mokum Mobiel, kom maar op met je subsidiegeld, stropdassen uit de kast, ik ga op bedevaart naar het orakel van Diever.

Mijn leven is compleet.
VVD , hoezee kehrel!

en dit lezende denk ik ook, die gast is toe aan vakantie.
Dus laten we hopen dat t na april beter wordt (ben ik een jaartje ouder, op vakantie geweest e.d.)

Maar jullie zijn gewaarschuwd!!!

4 comments:

Bobby Bullseye said...

Gast! Gefeliciteerd! (Aan Nienke natuurlijk ook!!) Supertof, hebben julllie eindelijk iets leuks gevonden.. Goeie poep man

mvdw said...

echt dikke, kleivormige rokende poep van de bovenste plank!

komende zomer zit t r nog niet in, moeten ff wachten tot nieuwbouwhuis van die lui die vetrekken af is, maar dan ist goed chille geblazen!

VVVVVVV-ET

Anonymous said...

Jaja, gefeliciflap dude. Tis nu echt huisje, boompje, beestje he? Lekker hoor. Geniet ervan! En dat van dat bier: ja, is goed!

mvdw said...

tnx broeder in het kwaad, leuke daily trouwens,
een ietwat korrelige stijl ditmaal, w.s. omdat het bier goed was?

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!