Sunday, March 5

Dip

Ik heb een dip
Na een lange donkere duistere en zelden aangename winter (die ik nu graag in het kader van de dichterlijke vrijheid schromelijk overdrijf) heeft de winterdepressie mij ook stevig in de greep.
Zelden heb ik mijzelf zo voortgesleept als de afgelopen dagen, lastig, zeker als je er echt HELEMAAL geen zin in hebt om je zo te voelen.

Dus dan maar proberen om er iets aan te doen, wat culmineerde in een dansje in de melkweg gisteravond, zeer gezellig maar eigenlijk met een dot watten in je kop van heb ik jou daar.
Vanmiddag is het wel enigszin gelukt, omdat ik
1-mn studiequota die ik mezelf heb gesteld voor vandaag heb gehaald
2-een hele goeie film heb gezien (matchpoint, van Woody A.)
3-bier heb gedronken, helpt altijd.

Dus met frisse tegenzin ga ik daarom de komende week maar in.
Ik hoop overigens dat mn vrienden (die dit weekend gingen skieen in Winterberg) niet zijn ingesneeuwd. Of toch wel, dan kan ik tenminste als een vuile afhaker :) in mn warme bed liggen en aan hun verkleumde vingerkootjes over het leren stuurwiel van de defecte Audi langs de duistere Duiste Autobahn met -5 en een sneeuwstorm denken.
Dat is pas goed tegen een dip.
nee hoor, gasten, als jullie dit lezen, hoop dat t vet was en leuk en zonder alteveel lichamelijk leed doorstaan is.
Ik zie de foto's wel.

2 comments:

Anonymous said...

Match Point een goeie film? Oké, je hebt me over de streep getrokken. Ik ga 'm zien.

mvdw said...

HIJS heul goed! GAAN MET DIE GELE MAANVORMIGE VRUCHT BOORDEVOL KOOLHYDRATEN!

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!