Tuesday, February 14

NU EVEN NIET

in verband met nieuw aangevangen studieverplichtingen en dito zware taken in de kroeg is het ondergetekende helaas vooralsnog niet gelukt tijd en zin vrij te maken voor het creeren van een tekst langer dan deze regels.
Hoewel menigeen zich waarschijnlijk verkneukelend en gniffelend onder het mompelen van een ' zie je wel ' of 'gelukkig, geen interessante tekst waar ik me slecht over moet voelen omdat ik het niet kan', het eigen narcisme spekt op een onethische wijze waarzelfs een ABN-topman nog een puntje aan kan zuigen met zijn asociale optieregeling die als kruimels wordt wanneer met deze houding vergeleken, moet ik toch teleurstellend voor deze groep lezers van repliek dienen dat deze houding niet is veroorzaakt door, of dat er enige causaliteit zou zijn met, definitieve writersblocks danwel een permanente inactiviteit in die gebieden van de hersenen die deze teksten mogelijk maken al dan niet onder directe curatele gesteld door de door critici op zo incenstueuze wijze zelfbenoemde taalpolitie, welke mijn werk zo kritisch recenseert, getuige dit stukje.

3 comments:

Anonymous said...

Een lap tekst in twee zinnen. Dan verdient niets anders dan respect.

mvdw said...

ait

Bobby Bullseye said...

Zelfs picasso had wel is een slechte dag..

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!