Tuesday, January 24

Wat klopt dat klopt

HEt zal je maar gebeuren, dat je zo'n verschrikkelijk leuk en drukbezet sociaal leven hebt dat je geen moment vrij maakt (want tijd heb je niet, tijd MAAK je, dus gelul over' ik heb echt geen tijd'is onzin, je MAAKT geen tijd) om je blog te schrijven.

nou, zo'n randgeval ben ik dus, zo iemand waar de subsidiepotten voor opgedroogd zijn, alle instanties hun handen vanaf getrokken hebben en zeggen: die doet toch waar die zelf zin in heeft
Welnu, dit is correct, vandaar dat ik erg ongestructureerd mijn blog onderhoud.

Toch moet ik even met jullie delen dat ik van het weekend naast het vieren van de verjaardag van mijn vriendin afgelopen zondag (dat was ook de daadwerkelijke verjaardag, TOEVAL of niet.) wat heel erg gezellig was, ik een absoluut megalomaangeweldigoversuperlatievenindegeschiedenis
vandenederlandsepopmuzieslash kleinkunstcreatieviteit projectmatig optreden van Spinvis gezien heb in Paradiso.
Het was zo'n avond dat alles meeviel en ok was. HEt weer was goed, ik had lekker gegeten, de rij bij de deur was Immens (tot het wokrestaurant richting de balie, voor de kenners) maar ging onverwacht snel, terwijl het binnen toch was uitverkocht, echter niet zo stijf dat zelfs legbatterijkippen nog een actie zouden beginnen tegen mensenmishandeling zoals bij Deus het geval was, zo liet ik mij vertellen.
De zaal was enthousiast, de muziek was niet alleen leuk zoals ik had verwacht, hij was HEUL LEUK, GOED, FANTATIES! WAT EEN ARTIEST. WAT ISTIE LELIJK, MAAR WAT EEN ARTIEST! Het gaat om het innerlijk nietwaar..
Enfin, ik kan er nog wel uren over doorlullen, maar ik heb mij diezelfde bewuste avond laten aanmeten op positief kritische toon van twee web-o-fielen met ruime blogervaring, dat ik minder lang moet schrijven, of op zijn minst met alinea's.
Ik neem dat dan maar ter harte, minder lang EN met alineas. Hoop dat t werkt

Het was gewoon zo'n avond dat het klopte.
Dat was het.

4 comments:

Anonymous said...

Jaaaaaaaaaaaaaa, ik kan reageruh. Wat een schitterend stukje, Maarten. Heerlijke lengte. Ga zo door. Sjappo. Hoppa! Zo hé.

Anonymous said...

Kijk, en dan krijg je dus comments als je het goed instelt. Te gek dat je hebt geluisterd! Opdat al je lezers nu kunnen reageren! W00T!

mvdw said...

Dank ,
dank
het begint al zn vruchten af te werpen..,.
ik durf t bijna niet te zeggen, maar misschien hadden jullie wel gelijk..
lekker gevoel he, gelijk hebben.

Bobby Bullseye said...

Tleest inderdaad een stukkie flexer, maar toch, Meneer Brand, de lengte, het gezwam, de woordspelingen en de hoogdravendheid van uw teksten zijn juist een stijlmiddel, een karakteristiek dat zich heeft vast gelijmt in uw pen! Laat ze u dat niet afnemen!!

Post Scriptum
Nienke, GEFELICITEERD! Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad!

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!