Thursday, December 22

Tja, nu moet ik schrijven ook....

Afgezien van t feit dat ik mezelf eigenlijk niet eens heb afgevraagd wat ik nou eigenlijk wil met dit stukje space op t net, heb ik nog niet wild in de rondte geslingerd dat ik nu ook zo'n vette, Ubercoole weblog heb waar ik anderen tot vervelens toe met ditjes en datjes van dermate oninteressant niveau om de oren smijt, dat men zichzelf afvraagt of het waar is dat ik echt geen leven heb.
Wees gerust, het valt best mee. Af en toe gebeurd er best iets leuks.
Er moet mij meteen daarom iets van het hart: Wat mij is opgevallen dat dergelijke inspanningen meteen door een soort menselijke Google-machines worden opgepikt , dus mij meteen wisten te vinden. Zo had ik vandaag al, zonder dat ik iemand heb verteld waar ik mee bezig ben, een comment te pakken, van iemand die ik nog kende ook. Dat gaat vlot, van je vrienden moet je t maar hebben tenslotte. Maar Delltimpa, bedankt!
En van t onderwerp vrienden kom ik meteen via een pakkend, trendy, welgetimed bruggetje op mijn volgende onderwerp:

Vandaag komt mijn grote vriend Robert, beter bekend als Rubberen Robbie, AKA Bobby Espangola, AKA Bobby Goldstar, AKA Bob rechtstreekts uit Fuckingsdottir Reykjavik voor de feestdagen in Nederland. As we speak (of beter gezegd, terwijl ik dit driftig zit neer te tikken terwijl ik eigenlijk aan het werk moet zijn) zit ie samen met de love of his life Anna in t vliegtuig om de grote watermassa naar Europa vasteland te overbruggen.
Stukje gezelligheid.
Deze contstatering brengt mij meteen op de filosofische vraag, wat de ^&*% je met Kerst in Nederland moet, terwijl je in Ijsland een witte kerst kunt vieren.
Antwoord: goedkoop bier natuurlijk, ik zal gelijk diepgaand beargumenteren waarom:
Afgelopen januari was ik in Ijsland, om Bob te bezoeken. Ik denk ik geef een rondje in de kroeg, dus na een goedgemuste barvrouw (ja, NATUURLIJK goedgemutst) mijn bestelling te hebben doorgegeven, krijg ik van haar te horen. hurramuurradottirhaukatl, oid, wat neerkomt op:
25 euro voor 3 bier!!! JE-MEENT-T-NIET!!!!
GVD, wel handig dat je met je credit-card kunt betalen in de kroeg, wat trouwens geen wonder is, met die prijzen.
Daarnaast kan ik mij voorstellen dat het vieren van een witte kerst in Ijsland momenteel niet echt een optie is, zie link www.weeronline.nl, tjek bij Ijsland, en snik met me mee om de bedroevende vooruitzichten .

Over het kerstgevoel, ik ben een ster in catchy bruggetjes merk ik, wat is dat kerstgevoel nu helemaal, ik bedoel, iedereen die heeft t erover. Daar heb ik een theorie over, het kerstgevoel is volgens mij het gevoel dat je iets goed doet wat je voor de rest van het jaar niet in je botte asociale kop haalt, zoals een daklozenkrant kopen, Stichting AAP steunen enzovoorts, enzovoorts.
in het kader van dit idee, het 'melk me uit, het is kerst en ik weet van gekkigheid niet wat ik met mn centen moet nu de rollades en kerstboomdecoratieslingers van pure platina in huis zijn en we capucijner-aapjes met mini-smokingsa an AVE-maria laten bleren op muziek van Roxette,' syndroom, organiseert 3fm een Serious Request week. Leuk idee, helemaal voor mij als muziekliefhebber. Kun je eindelijk de nummers aanvragen die de zender het hele jaar NIET draait en je redt er nog kindertjes mee in Congo ook. Mooier kan het niet. Ik blij, zij blij, FANTASTIES!
Welk liedje is alleen nog ff niet besloten.
Iets met Congo, dus iets met Gloria Estefan ofzo, do the Congo.
Voor degenen die dit nog niet gedaan heeft: tjek www.3fm.nl en klik door naar de doneersite!
Doe je ding en wees een Verlosser.

No comments:

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!