Thursday, November 1

Welkom!

Het is me wat.

Vanmiddag belde mijn vrouw mij op, gewoon even babbelen zoals wij dat wel vaker doen.
Op zich niets bijzonders, ware het niet dat zij op een gegeven moment, de aanleiding weet ik niet meer, zei dat mensen mijn stukje op mijn weblog hadden gelezen.
Of ze het leuk hadden gevonden laat ik in het midden, zo bescheiden ben ik wel.

Opnieuw, niets bijzonders. Maar wat blijkt nou, de bewuste lezersschare die mijn digitale domein kraakt bij tijd en wijlen en waar mijn eega op doelde, zijn de hoogopgeleide, zelfbewuste en ontwikkelde collegae van mijn vrouw.

En dat is een doelgroep die ik niet eerder hoopte aan te boren.
Maar ik moet niet klagen.
Je lezers zijn je fans en je fans daar moet je in het begin van je carriere niet te kieskeurig in zijn.

Daarom heet ik de creme de la creme van kwantitatief en kwalitatief crosslongitudinaal onderzoek van harte welkom om mijn bescheiden stek.
Verspreid het woord en hemel mij op als ware ik de Verlosser zelve, dit zodat ik exorbitante sponsorcontracten met dure firma's en schimmige bv's kan afsluiten en mijn verzameld werk bij Oprah op de booklist kan krijgen, zodat ondergetekende en aanhang stil kan gaan leven als god in Frankrijk, waar hij Ilja Gort uit zijn kasteel koopt om het om te bouwen tot schuur van zijn nieuw te bouwen megalomane europese equivalent van Hearst Castle.
Voor de liefhebber van verfijnd design en goede smaak, zie link www.hearstcastle.com

tot die tijd kan ik nu al constateren, geheel in de geest van Reve die met zijn Avonden wederom in ruime belangstelling verheugd is, dat ik niet onopgemerkt gebleven blijf.

Ik loop nu al naast mn schoenen!

No comments:

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!