Tuesday, March 6

Lastig, computers.
Zo kom je vol verhalen terug uit het fantastische en bescheiden pittoreske Valencia, zo zit je vier hele dagen later te meesmuilen op je werk omdat al die verhalen het weekend niet hebben overleefd.
Reden: mijn computer wilde mij maar niet toestaan om mijn blogspotbehandelingsmenuutje te openen waarmee ik tot het walhalla waar ik nu ben toe kan/kon treden.
Toegegeven, ik had ze op een andere manier kunnen opschrijven, dat heb ik niet gedaan. De frustratie over deze genadeloze nederlaag tegen mijn in dof grijs/wit kunstof uitgevoerde vijand genaamd 'Computer' was eenvoudigweg te groot.

Ook had ik een schitterend verhaal met dito plaatjes bedacht waarin op ludieke wijze de exentriciteiten van de door ons bezochte stad op onnavolgbare wijze in beeld waren gebracht.
Ook dit, dames en heren, is niet gebeurd.

Rest mij een eenvoudige constatering dat ik het heel leuk heb gehad, evenals mijn hoogstaantrekkelijke vriendin.

Misschien dat de foto's binnen niet afzienbare tijd zich toch nog een weg vinden richting mijn beeldscherm. Dit nadat ik al mijn via fotoshop toch nog her en der gepimpte exemplaren op de juiste wijze heb opgeslagen, wat momenteel niet het geval is. Dit staat een behoorlijke weergave op de computer, alswel in het fotoboek behoorlijk in de weg. Opnieuw, u voelt hem al aankomen, een deceptie van jewelste.

Wil ik nog wel even een panoramafoto met jullie delen die gisteravond is geschoten met de meer dan ubercoole nieuwe digicam-telefoon met een klokje erop van M.K, aanstormend beeld-literair talent en greppelpoeet pur sang.
Wacht, dat gaat niet, want dat staat mijn werkpc momenteel niet toe, een digitaal ongelukje komt nooit alleen.

Rest mij niets meer dan een welgemeende groet en een wie weet tot later.

Oh ja, toch even pluggen:

www.bloeddorst.nl!
kijkt en huiver!!
zieke ,zieke, ZEEEEEER GRIEPERIGE zaken!!!!
wie weet staat er wel een strip in over mensen met kwalijk opererende computers en datebestanden die het bloed onder je nagels vandaag halen....
Wie weet dat Marlon Brando daar aan dacht toe hij murmelde: the Horror, the Horror...

3 comments:

Faukje said...

Toestemming voor het plaatsen van de foto hierbij geweigerd. :)

mvdw said...

ik fotosjop de linkerkant er wel vanaf anders? Ik vind anders mezelf er behoorlijk zombie-like opstaan met mn dubbele hoofd.
Bdw: De computer vond het ook al niet zo'n goed idee om m te installeren, dus als EN Javascript EN aukje het eigenlijk geen goed idee vinden dat hij geplaatst wordt, kan ik eigenlijk beter luisteren en het ook maar niet doen..

Ik weet t: zelfcensuur, maar toch..
dont push your luck zullen we maar zeggen, voor je het weet heb een haarlemse fotorellen, compleet met brandende auto's in grauwe voorsteden, dus de drie en een kwart flat die haarlem rijk is...

Faukje said...

Toestemming voor fotosjop hierbij gegeven. :)
Oh, zelfcensuur? Tsssss. ; )

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!