Friday, August 11

NIEUWE UITLAATKLEP

OH JA!

In mijn oneindige ego, mijn totale gebrek aan (zoals Laurens Jan Brinkhorst ooit Loesewies van der Laan omschreef) existentiele onzekerheid als het gaat om mijn mening over dingen in de wereld, heb ik geheverherbesloten om een extra weblog te openen om (als ik hier behoefte aan heb) mijn mening ongezouten te spuien over wereldse zaken, al dan niet actueel, maar vaak wel.
Mocht je denken, wat doet die vent, kijken dan!

www.butseriouslydude.blogspot.com

Waarschuwing: een tip van een bekende op het kort te houden sla ik hier volledig in de wind, dus als ik tekst nodig denk te hebben, gebruik ik m ook.
En omdat ik denk dat het ook voor onze internationale kijkbuiskinderen wel aardig is om het even wat begrijpelijker te maken, cq nog meer mensen wereldwijd te betrekken in mijn take-over the world pinky and the brain samenzwering, schrijf ik in t Engels, of in ieder geval iets wat er op lijkt.

KIJKEN DUS!

No comments:

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!