Tuesday, August 8

Goed doel.

Nou,

Probeer je lekker een paar vakantiekiekjes op je hippe blog te droppen, werkt je tjompjoeter niet mee. Typisch geval van volkomen Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Maar omdat mijn vertrouwen in de digitale media nog lang niet het dieptepunt heeft bereikt die het zou moeten bereiken voor ik een algemene moederboard verbranding organiseer op de dam, kunnen we lekker gelijk combineren met iets tegen 'de oorlog'of tegen 'dierenmishandeling'oid, misschien dat er nog wat uitgeprocedeerde asielzoekers hun bek willen dichtnieten of zoiets, zou leuk zijn, eeh
anyway, omdat ik dus nog wel vertrouwen heb in mn blog daarom post ik dit maar even.

Na alle weertypes de afgelopen week vanonder of van voor mijn tentdoek te hebben mogen beleven ben ik vandaag weer begonnen met mijn daily beslommeringen.

Niet dat ik er erg tegenop zie, by far niet, want over drie weken ga ik verhousen (dat is jezelf een hamstringblessure gabberen? nee dat niet, dat is naar een ander huis gaan. oh!)
en dan maak ik schandalig gebruik van mijn recht op verhuisdagen.
Raar idee, verhuisdagen, dat je werkgever je betaald vrij moet geven omdat je zo nodig moet verhuizen.
Ik zou zeggen (als VVD-in-spé) doe dat lekker in je eigen tijd.
Maar als ik er toch recht op heb, pakken wat je pakken kunt!
Als een essent-topman 8 ton kan vangen terwijl de verdeelstations uit mekaar klappen van ellende en eindhoven en goeree-overflakee zonder stroom mag zitten als dank voor die veel te dure rekeningen, mag ik wel twee daagies vrij op kosten van de baas (of van de regering, want we drijven op subsidies, dus eingelijk ben ik gesubsidieerd vrij.
En dat is nog eens een goed doel!

5 comments:

monkeyboy said...

ik zat al te wachten op een reisverslag, maar dit verklaard het. lang leve de computer!

btw. ik heb zondag je rondje biertjes maar ff betaald. compenseerd mooi met die 5 euro die Nienke nog van mij kreeg (van de nachtbus).

spreek je later, iig 1 september of kwam je voor mn vakantie (zondag)nog ff langs met je auto?

mvdw said...

gast! dats true, wilde je morgen backzahlen, want ik heb helemaal niet meer aangedacht,maar dat doe ik nog steeds, want die busrit was van mij en ik weiger daar ook maar 1 cent voor te krijgen.
weet je trouwens nog iemand die ze bek wil dichtnieten op de dam?
hoor ik dan morgen wel, want dacht erover om morgen ff langs te cruisen of kom ik dan tzotzaal ungelegen?
Brand

monkeyboy said...

nee, morgen schikt wel, misschien zijn Steef en Leon dr dan ook. Ik ga ze een handje helpen met hun silhouette tekenen.
Keb nog ff rond gevraagd maar heb niemand bereid gevonden om zn bek dicht te laten nieten, helaas!

mvdw said...

koel, dan is dit een fijn moment om te stellen dat ik een date met je heb morgen.
Ik waai wel aan om uurtje of 20.00, vers gedeo-t en wel.

Bobby Bullseye said...

you go girl en voor monkeyboy; viel spass op die vakantie, groetjes aan de vrouw..

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!