Tuesday, May 16

Verhuizen

In mijn omgeving zijn nog een paar mensen aan het verhuizen, niet direct onder de lezers van dit blog, maar wel in mijn omgeving.

De afgelopen weken zijn wij in het kader van onze verhuizing door die mensen veel gewaarschuwd voor de ENORME klus die verhuizing zal worden.
als ik het mag geloven, mag ik wel extra proviand inslaan, naar de sportschool en dertig dagen op hoogtestage in Tanzania om extra uithoudingsvermogen op te bouwen..
Dat zal allemaal best, ik bedoel, ik geloof iedereen op zn woord dat verhuizen veel werk is, maar Come on!Daar ga ik me nu nog niet druk om maken.
Als er iets geschilderd moet worden, gestuucd, verherbouwd, kan allemaal, maar pas als we er zitten, daar ga ik me nu niet druk om maken.
Eerst maar eens een keuken uitzoeken.

Waarmee ik meteen op het volgende punt kom:

Hoewel wat vroeg (ik riskeer kritiek wegens mij beschimping van r. de boer, die het in zn knappie koppie haalde halverwege mei over kerst te beginnen) zou ik graag alvast een beroep doen op een ieder die in de eerste twee weken van september kan helpen met:
keuken VERNIETIGEN
stukje witten
stukje verhuizen
stukje gezelligheid
stukje et cetera

uw beloning zal vloeibaar goud zijn, tenzij u moet rijden, dan zal uw beloning water met suikerhoudend vruchtenextract blijven.

Mijn stank is groot.

Groet

Uw liefhebbende leider

1 comment:

mvdw said...

vette poep
dan kan ik de Klingons afbellen.
Ik zal mn megamaxdrillinstructor terminatingdiamondheadjuicer3000 alvast in een bakje water te weken leggen.

Dan komt t helemaal goed.

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!