Wednesday, May 24

Moegestreden van de 9.8 kilometer die ik dagelijks van mijn werk naar huis en vice versa afleg ploeter ik mij momenteel moe door de laatste loodjes die mij tot het weekend resten.

Ik heb zo mijn eigen ideeen hierover, dat zal ik jullie besparen, maar waar ik het wel graag even over wil hebben zijn websites.
Dagelijks bij het aanvangen van mijn werkgerelateerde activiteiten, ploeg ik door een aantal .commetjes en puntenelletjes.
dit doe ik om verschillende redenen.
in de eerste plaats acht ik het noodzakelijk voor mijn algemene ontwikkeling om mijzelf van actueliteiten op de hoogte te brengen welke mij nog niet op het halfachtjournaal ter ore zijn gekomen.
Met name www.nu.nl heeft hierbij mijn voorkeur evenals www.at5.nl.
Ten tweede zoek ik een gezonde dosis humor, kan nooit kwaad, zeker niet als de humor nog actueel is ook.
Belangrijkste sites hierbij zijn:
www.mennomail.nl, www.foksuk.nl, www.nozzman.nl en www.doyouknowflo.nl
humor, of gewoon leuk om ff tje checken
Ten derde wil ik af en toe (als ik er aan toekom) een stukje achtergrond lezen over wat de wereld bezighoudt.
hiervoor raadpleeg ik www.groene.nl (de groene amsterdammer) en www.thenation.com, een links actualiteitenblad met een website (beetje de amerikaanse Groene)
tenslotte wordt ik natuurlijk altijd warm als ik de bespiegelingen, beslommeringen of beledigingen van vrienden en bekenden tjek.
Deze emoties maak ik allemaal door op:
www.ninjasocks.blogspot.com , www.metdebusopvakantie.blogspot.com, www.aukje.net en sinds kort www.tehip.blogspot.com, hoewel ik vooralsnog slechts slappe excuses over geen plaatsingen heb gezien hier. Misschien een soort surrealistische aanklacht tegen de leegheid van het bestaan en de oppervlakkigheid van intermenselijke relaties in de moderne maatschappij, maar ik denk dat het gewoon LUIHEID is.

Waarom ik dit alles wil delen met deze lezers, die voor een groot deel zelf verantwoordelijk zijn voor de sites die ik bezoek, waarmee dit een wat incestueuze aangelegenheid lijkt, weet ik niet.

Daarom maar even reclame voor de poll van deze week:
Met de vlam in de pijp! actueel, prikkelend, stuitend, doe m en tel mee!
Kijk dan meteen even bij de resultaten, daaronder wordt reclame gemaakt voor de cd van Henk Wijngaard, dit heb ik niet bedacht, maar ik vind t maar creepy dat een website zo op de content is afgestemd!

3 comments:

Anonymous said...

I'm honored, Mr. Maarten!!! Siejoe zaterdag!

mvdw said...

dan heb je hierbij je kadootje binnen!
Tjek je zaterdag.

heb er zin an.

mvdw said...

mwoehahahahaha?

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!