Tuesday, April 18

Na de vakantie

Lectori Salutem,

Na een veelbewogen en hele leuke week in Italie met de drie C's : cultuur en chianti en cappucino benne we weer terug in Nederland, wat ons geen twijfel liet bestaan over de gewenstheid van onze terugkeer, aangezien het vanaf de zwitsere grens onophoudelijk heeft geregend tijdens onze terugreis. Daarnaast ben ik vanochtend meteen weer natgeregend onderweg naar mn eerste werkdag na de vakantie. Onder het mom van 'alsvanouds' zou ik bijna willen stellen.

Maar goed: nu is het de periode 'na de vakantie'.
Voor de vakantie kon ik nog wel zeggen, ah joh, komt na de vakantie wel, nu is het 'na die vakantie'. En geloof mij, dat heb ik mezelf vaak voorgehouden.
Er moeten nu dus zware, leven en dood beslissingen worden genomen, zoals: Welke keuken zoeken wij uit voor onze nieuwe plaggenhut.
Dat soort dingen, zware kost.

Ik zal ff kijken of ik wat foto's kan posten, wel zo leuk voor degene die hier geen interesse voor heeft, maar graag wordt doodgegooid met onzin als reclamefolders in je brievenbus.
Verder heb ik niet zoveel te melden, alleen dat 1500 kilometer rijden best ver is.
en dat pizza en aanverwante deegproducten lekker zijn, maar niet elke dag.

Laters!
Brand

No comments:

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!