Thursday, August 16

100e!

DIT IS MIJN 100e bericht !
JEEEEUUUUUUUUUUUUH

Vanochtend heb ik allereerst mijn burgerplicht vervuld door op www.umaghetzeggen.nl een vette stem uit te brengen op een actie tegen gezichtjes op boterhamworst ( tjek www.geenstijl.nl).

Even voor de duidelijkheid, umaghetzeggen is in mijn optiek een nietszeggend marketingtruukje waarvan ik mij afvraag of de aanbestedingsregels van deze waarschijnlijk peperdure burgerinspraakinitiatief-waarmee-de-politiek-iets-zinnigs-kan wel nauwkeurig zijn nageleefd, of dat Booij en van Bruggen dit op een zondagnamiddag in elkaar heben gedreamweavt)..

Na deze inspirerende en hartluchtende bijdrage aan de wereldvrede (hoeveel ruzies om bassie- en adriaanworst wel niet in bloed gesmoord worden, cijfers ontbreken maar ik heb er een bijzonder somber gevoel bij) had ik een functioneringsgesprek met mijn altijd vrolijk, doch eveneens altijd afwezige leidinggevende.

Ik zal jullie niet vermoeien met de details, maar bottom-line is dat er buitengewoon tevreden op mijn functioneren gereageerd wordt, mensen niet iets negatiefs konden bedenken over mij en ik als onaantastbaar heer van het universum mijn donkere plannen voor de aardkloot en omstreken uit kan vouwen...
Wat kan ik zeggen, ik ben goed in mn werk. Dat is duidelijk.

Zelf was ik op onderdelen minder tevreden, maar ook daar zal ik jullie niet mee vermoeien.

Waar ik jullie wel weer mee wil vermoeien is dat ik een nieuw fotoboek heb besteld bij Kruitvat.
GOED IDEE!
Bij deze een keiharde plug voor Kruitvat fotoboeken! KOPEN KOPEN KOPEN!
je bent toch niet gek?

Kruitvat: nu explosief voordeel,
Kruitvat: business i BOOMING
Idee: open een kruitvat vestiging in Afghanistan, heb je veel aanloop! en je kunt er nog mooie fotos van maken ook!

Ik wil iedereen bedanken voor de steun, de reacties, de mooie berichten, de kritiek en de VELE VELE VELE lezers op dit waarschijnlijk populairste stukje web dat ooit door mij gebouwd is.
en God natuurlijk
en mn manager
en het feit dat ik als eerste Haarlemmer met een streepjesshirt die ooit dit schreef hier in hysterische tranen mag schrijven dat jullie zo lief voor me zijn.

op naar de nxt 100!
maar alleen als ik zin heb,
want ik ben namelijk wel LUI!
HEUL LUI!

1 comment:

Anonymous said...

JEUHHHHHHHHHHHHHHHH Gefeliciteerd JEUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Rex Mundus MVDW est

My photo
Haarlem, Netherlands
Unshaved but Wellbehaved

KLIK VOOR HARDE ACTIE!